ד"ר שרון אלרעי פרייס: "בתקופה הנוכחית קשה לקבל החלטות"

    אסתי פלד No Comments on ד"ר שרון אלרעי פרייס: "בתקופה הנוכחית קשה לקבל החלטות"

    ראש מערך הבריאות הציבורי ד"ר שרון אלרעי פרייס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" הסבירה על הדילמה במאבק בקורונה, מצד אחד "הכי אפקטיבי זה לקבל חיסון, בינתיים מכינים תו ירוק והגבלות נוספות. ולכן אנחנו מקווים לראות בקרוב שבירה של התחלואה". מהצד השני "ייעשה מאמץ עילאי לא להגיע לסגר אבל זה תלוי בהתנהגות הציבור"

    צילום: קובי גדעון / לע"מ
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס התראיינה הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפרה כי במשרד הבריאות כן דורשים הגבלות נוספות על הציבור במאמץ לעצור את התחלואה, "ביקשנו כבר כמה פעמים מהקבינט הגבלות חדשות. הדבר שיציל אותנו מהגל הרביעי אלו החיסונים".

    ד"ר שרון הבהירה ביושר כי אי פתיחת כלל הגילאים לבוסטר "עקב כך שאנו המדינה הראשונה בעולם שמחסנת ב'בוסטר' – צריך להתנהל בהדרגתיות. כרגע אנחנו פועלים ללא הרבה ידע. נתינת בוסטר זה לא מהלך חריג במחלות ויראליות".

    על הצלחת הבוסטר אומרת ד"ר שרון, "אנחנו רואים ירידה של חצי בתחלואה בקרב המחוסנים בבוסטר, יחד עם זאת ייתכן והירידה בתחלואה כי אנשים אלו יותר מקפידים על הנחיות הקורונה".

    ד"ר שרון הסבירה את צדדי המחלוקת בין גורמי המקצוע לדרג המדיני, "כגורמי מקצוע אנחנו מביאים את ההמלצות, אבל לממשלה קשה לקבל החלטות, כי יש ציפיות של לפתוח הכול אחרי החיסונים. מדיניות הקבינט היא להחליט לפי מספר החולים קשים".



    0 תגובות